Én nem

Gyulai Feri egyik cikkében írta nemrég: „Mit jelent az, hogy valakinek sokat fejlődik a horgászata? Véleményem szerint abban rejlik a fejlődés, hogy az illető egyre rutinosabb mozdulatok mellett, szemmel láthatóan versenyzői felfogásban kezd gondolkozni. A horgászat első percétől az utolsóig minden tette kiforrott és tudatos, minden mozdulata a halfogás szándékát tükrözi.” Annyira jó, annyira pontos összefoglaló ez, hogy nem tudtam nem idézni itt. A tapasztalatok, a hosszú évek gyakorlása idővel letisztult mozdulatokhoz, az egyes lépések szisztematikus egymásutánjához vezet. Mindezek a mozdulatok, lépések egyazon irányba mutatnak. Értékelem és tisztelem azokat, akik a horgászatban eljutnak idáig. Jó látni őket, jó tanulni tőlük.


Én nem vagyok ilyen. Az életem más területein ilyennek kéne lennem, bizonyos értelemben/mértékben tán ilyen is vagyok. Annyira jó a horgászatot egy kicsit másként megélni. Maradtam, aki mindig is voltam: hobbipecás. Ferike, neked pedig szurkolok!

A kép forrása: TopMix

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések