Országos


Soha nem volt nekem ilyen. Most lett. Sokat morfondíroztam rajt, vajon megéri-e. Aztán megvontam a vállam és megvettem. Egy kazalnyi pénzbe került, de amikor elkezdtem számolgatni, rá kellett jöjjek, hogy egy kazalnyi pénzt költöttem eddig is. A Duna két szakaszára és a Ráckevei Dunaágra váltottam a korábbi években éves területit. Ez a némileg megemelkedett idei árak mellett szinte ugyanennyi. Két alkalom a Tisza-tavon vagy egy balatoni hétvége és már a seggére is vertem annak a rengeteg jó magyar forintnak. És akkor még nem beszéltünk további sok, csodálatos horgászvízről, amit megkapok még a csomagban. Jó lesz ez.

Megjegyzések

  1. Gratulálok!
    Szeretem én is nézegetni, olvasgatni napokon át a frissen váltott területi jegyet. Jövő hétig várnom kell rá. Bízom benne a beígért enyhülés elviszi a jeget, s semmi nem akadályoz majd abban, hogy kiugorjak zsinórt áztatni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések